วันพฤหัสบดีที่ 7 มีนาคม พ.ศ. 2556

Reading Logs: Integrating Extensive Reading with Writing Tasks



In: English Teaching Forum 2011, Volume 49, Number 1Format(s): Text
This article informs instructors about blending reading logs into writing tasks. Several benefits are discussed, including clarifying objectives of reading and providing opportunities to respond to reading, building critical literacy, and monitoring student progress. The article describes how to develop an extensive reading project for advanced students that includes both comprehension and vocabulary strategies. Details include how to structure and format the reading logs as well as assessment procedures.
บทความนี้เกี่ยวกับการที่อาจารย์แจ้งบันทึกการอ่านและการผสมเนื้อหาที่อ่านลงในงานเขียน และได้กล่าวถึงประโยชน์หลายอย่างรวมทั้งชี้แจงวัตถุประสงค์ของการอ่านและการให้โอกาสที่จะตอบสนองต่อการอ่านสร้างความรู้ที่สำคัญและการตรวจสอบความก้าวหน้าของนักเรียน บทความนี้อธิบายวิธีการในการพัฒนาโครงการการอ่านอย่างกว้างขวางสำหรับนักเรียนระดับสูงที่มีความเข้าใจทั้งสองคำศัพท์และวิธีการ รายละเอียดรวมถึงวิธีการจัดรูปแบบโครงสร้างและการอ่านบันทึกเช่นเดียวกับขั้นตอนการประเมิน

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น